WRÓCIŁAM! - SUMMER TAG

Wróciłam! Z czystym sumieniem mogę wam przekazać, że wracam na bloga, dostałam czerwony pasek na sam koniec roku. Potrzebowałam tego, ta...


Wróciłam! Z czystym sumieniem mogę wam przekazać, że wracam na bloga, dostałam czerwony pasek na sam koniec roku. Potrzebowałam tego, takiej przerwy od bloga właśnie potrzebowałam. Mój umysł się zregenerował. Zakończyłam pierwszą klasę z uśmiechem na ustach! Powracam na bloga z milionem nowych pomysłów! 
Dzisiaj taki lekki post: "SUMMER TAG"! Już za tydzień post niespodzianka, a wkrótce co nieco o "TUMBLR GIRLS"!


1. Wolisz kiedy jest gorąco, czy zimno?
Nie lubię upałów, ale jak jest bardzo zimno to też nie! Raczej taka średnia temperatura :)

2. Ulubiona pora roku?

Wiosna i zima. Nie umiem wybrać pomiędzy nimi dwoma. Zima zimna, a wiosna akurat. Dwie pory, które podchodzą pod moje oczekiwania co do temperatur na dworze.

3. Plaża czy morze?

Nie przepadam za opalaniem się, dlatego bardziej wolę morze, gdzie mogę się kąpać w wodzie i dostrzegać cudowne uroki wakacji.



4. Ulubione zajęcie na lato?
Hahah, może to śmieszne, ale sprzątanie pokoju przy wiatraku, który z każdej strony wieje zimnym powietrzem na Twoje ciało :D

5. Ulubiony letni strój?

Kombinezon lub szorty z t-shirtem.

6. Szorty czy spódnice?

Sama nie wiem, na imprezy to raczej szorty, a na plażę to jeśli już spódnica.




7. Wybierasz się na wakacje, jak tak to gdzie?

Najprawdopodobniej pojadę do mojej cioci, do Berlina, a później wszystko się okaże! Nie lubię nic planować :D

8. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?

Wyjazd ze znajomymi na jakąś wyspę, dużo odpoczynku, wygłupów! Takie wakacje jak w filmach np. "Turecki dla początkujących" :)


9. Ulubiony napój i jedzenie na lato?
Napój to lemoniada, zimna woda lub mrożona kawa, a jedzenie to sałatka owocowa!




10. Jak będziesz się malować latem?

Jak będę w domu to nie będę się malować w ogóle, żeby moja twarz odpoczęła od tej tony podkładu :D Natomiast na jakieś wyjścia zdecydowanie jakiś lekki krem BB, żeby skóra cały czas oddychała!

11. Za co kochasz lato?

Za: lemoniadę, morze, plażę, wakacje, odpoczynek, brak szkoły, szaleństwa, imprezy, czas na blogowanie, robienie ładnych zdjęć, szukanie różnych inspiracji, długie dni, nieprzespane noce, leniuchowanie, dobrą zabawę, jazdę na rolkach, rowerze i wiele, wiele innych co ciężko tutaj napisać :)





Taki krótki TAG, mam nadzieję, że od niego zacznę znów się pojawiać regularnie na blogosferze i dam radę pokonać trudy drugiej klasy gimnazjum razem z wami! 



A WY, ZA CO LUBICIE LATO? JAKIE MACIE PLANY NA TEGOROCZNE WAKACJE?


zdjęcia pobierane ze strony: tumblr.com



You Might Also Like

47 COMMENTS:

  1. Tag świetny, mega się ciesze że wracasz! Ja do wakacji mam jeszcze kawal drogi xD
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  2. Hej :) ja lubię lato za zimne picie, które wtedy najbardziej chłodzi, a także za możliwość pojechania nad morze, choć na jeden dzień, gdzie mogę zjeść ukochaną rybę z frytkami, a na deser pyszny deser lodowy z mnóstwem lodów <3
    Moje tegoroczne plany na wakacje ... w połowie lipca jadę na cztery dni nad jezioro wraz z P, na działkę moich dziadków, a więc do miejsca, w którym dorastałam. Urwiemy się na jeden dzień nad morze. Później zaś lecę do Barcelony na tydzień, skąd z pewnością napiszę kilka postów na stronę i zrobię masę zdjęć :)

    Adres bloga już znasz, więc zamiast niego może podam adres fanpage'a swojego ? www.facebook.com/psychopozytywna

    całusy ;*!

    ReplyDelete
  3. Świetny tag, uwielbiam od czasu, do czasu poczytać tego typu posty. :)
    Ja również uwielbiam lemoniadę z kostkami lodu, idealne orzeźwienie na upały.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetny wygląd bloga. Pytania są super, natomiast ja bym się rozpisała bardziej. Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja nie mam żadnych konkretnych planów, ale może na kilka dni wyskoczę do Wawy ;)
    Miłych wakacji ii słonecznej pogody, życzę ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://podobiektywemkaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    ReplyDelete
  6. Świetny tag. :) Chyba sama taki napiszę! Zdecydowanie moją ulubioną porą roku jest wiosna, ale lato też bardzo lubię. Szczególnie za piękną pogodę i wysoką temperaturę. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja też nie lubię nic planować i tymczasowo nie mam planów na wakacje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny wpis! Już nie mogę się doczekać wpisu o Tumblr girl! :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Świetny Tag. Tak samo jak ty nie przepadam za opalaniem się.
    Ja sama planuje taki zrobić na swoim blogu :)

    obserwuję!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Mamy podobne odpowiedzi :D Ja też wolę morze niż plażę ♥ Pojedziemy kiedyś razem na jakąś wyspę :D
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetny blog. Ja koocham się opalać, kocham być opalona, ale nie na czerwono..
    Zapraszam na nowy post http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/po-na-po.html

    ReplyDelete
  12. Gratulacje ;) swietny tag :) również nie opalam się bo jestem rakiem a potem schodzi mi skora hehe pozdrdrawiam

    ReplyDelete
  13. Świetny post i blog, będę zaglądać tu częściej! :)
    zapraszam do mnie: http://daffash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja uwielbiam się opalać :) Świetny tag i super odpowiedzi :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. gratuluje paska :) miło Cie powitać w wakacje :) evelciovelove.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super tag! Dawno nigdzie takiego nie widziałam :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Fajny tag, gratuluję paska! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi.
    Życzę udanego pobytu w Berlinie. Również lubię sprzątać, szczególnie kiedy mi się nudzi bądz jestem zdenerwowana- to mnie tak "pochłania" xd Wiele z Twoich odpowiedzi pasuje do mnie :D
    pozdrawiam :* Zapraszam-Mój blog

    ReplyDelete
  19. Gratuluję paska :)

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product1768556.html?lkid=342407

    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Na prawdę fajny tag. Też uwielbiam zimę i wiosnę, takie idealne pory roku!
    Udanych wakacji Ci życzę! Pozdrawiam!

    http://zagubionazmapa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Fajny tag, mamy nawet kilka wspólnych cech :)
    Nie lubię gdy jest gorąco i nie lubię się opalać, moje ulubione pory roku to wiosna i zima, a moje wymarzone wakacje to spędzone ze znajomymi :)

    Obserwuje i czekam na kolejne posty <3
    lifeascamilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam tagi, a ten w Twoim wykonaniu jeszcze bardziej przypadł mi do gustu! :) Ja lubię lato za wakacje, za dużo czasu wolnego, za niesamowite zachody słońca. W te wakacje mam zamiar jechać na kolonie do Hiszpanii. Świetne zdjęcia, inspirujące!

    muminek-enter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Fajne odpowiedzi ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. świetny tag ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Wakacje spędzam spontanicznie :) Fajny, ciekawy Tag. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja też uwielbiam lato za rolki, jazdę na rowerze, spotkania z przyjaciółmi itp.
    PS: Ciekawe odpowiedzi. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ja w połowie sierpnia jade nad morze do Władysławowa ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Extra tag :) Ja Uwielbiam lato za wakacje i upały ^6^ <3

    ReplyDelete
  29. Ja również uwielbiam kombinezony na lato! Genialny tag! Ja kocham lato za to, że to jedyny czas w roku na realizowanie planów, spełniania marzeń :) Śliczny design!
    Julia's Secret

    ReplyDelete
  30. Cudowny tag! <3
    Ja kocham lato za to, że jest tak cieplutko i można się nareszcie kąpać.
    A tegoroczne wakacje spędzam na Mazurach!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  31. Zgodzę się, że czasami przerwa od blogowania jest dobra, a nawet potrzebna. Gratuluję Ci tego paska! O kurczę, fajnie, że jedziesz do Niemiec i życzę udanej wycieczki! Fajnie jest mieć rodzinę za granicą. :D Ooo tak, w wakacje jest sporo czasu na bloga! Arleta

    ReplyDelete
  32. Bardzo fajny tag i gratuluję czerwonego paska na świadectwie! Za upałami także nie przepadam, więc średnia temperatura również jest dla mnie najlepsza ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Great post!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  34. W sumie, to nie wiem jeszcze na 100% czy gdzieś jadę, ale lato lubię przede wszystkim za ciepłą wodę w jeziorach i morzach :)
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetny tag, ja tam paska nie dostałam :(
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetne inspiracje!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  37. Z 10 odpowiedzią zgadzam się w 100% :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym konkursie:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Hello! I just discovered your blog and I love it! I just started following you on GFC,#135, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
  39. Wspaniały post, dobranie zdjęć. Lekki tekst, który przyjemnie się czyta ☆ Poprostu bosko ! ♥

    ReplyDelete
  40. Plany na wakacje- praca... :) Nie jestem pewna czy to Ty jesteś na ostatnim zdjęciu, ale jeśli tak to masz genialne włosy!

    ReplyDelete
  41. Świetny TAG, zrobiłam ten sam, ale z innymi pytaniami :D
    Zapraszam do mnie - http://lovinherworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. podoba mi się ostatnia odpowiedź ♥
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.