GIRL ONLINE | ZOELLA



Recenzja książki? U mnie? Takiej znanej? Opisywanej przez każdą blogerkę? Może ktoś powie, "mało oryginalny pomysł na notkę", ale nie mogłam się powstrzymać, żeby swoimi słowami opowiedzieć o książce Zoelli - znanej Wam pewnie ze słuchu autorki powieści "Girl Online". Na temat tej książki słyszałam wiele opinii. Pozytywnych i negatywnych, ale jeśli ktoś z Was nie czytał tego bestseller'a i ma mieszane uczucia, to może akurat post będzie w sam raz dla niego!



Książka opowiada o nastoletniej Penny, która wraz ze swoimi rodzicami i najlepszym przyjacielem pokonuje swoje słabości. Strachliwa, niepewna siebie dziewczyna, dzięki nowej znajomości traci głowę do wszystkiego, ale chwila, czy to nie koniec? - no tak, zacznijmy od nowa!







Penny, dziewczyna podobna w pewnym sensie do Nas - pisząca bloga ujawnia tam wszystkie swoje tajemnice, problemy (nawet miłosne ♥) oraz przeżycia przez które jej życie i ona sama staje się wielkim kłębkiem nerwów. Pewnego dnia jej pseudo przyjaciele okazują się nielojalni wobec niej i publikują krępujący film w internecie, gdzie Penny jest jego główną bohaterką. Dziewczyna nie potrafi poradzić sobie z docinakami od rówieśników i szuka ukojenia na swoim blogu. Działa na nim pod nazwą: "Girl Online". Nagle jej rodzice dostają propozycję wyjazdu do Nowego Jorku, gdzie mama głównej bohaterki ma w ramach pracy urządzić niezapomniane wesele. Zgodę na wyjazd otrzymuje też Elliot, najlepszy przyjaciel dziewczyny. Krótko po wyjeździe okazuje się, że nastolatka poznaje przystojnego gitarzystę - Noah. Zakochuje się w nim co szczegółowo opisuje na blogu. Niestety, sprawy te przybierają nieoczekiwany zwrot akcji. Noah też ma sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Penny oraz zniszczyć wszelkie relacje między nimi. 


Chcesz się dowiedzieć kim jest Noah? Co się stanie z główną bohaterką? Czy jej tożsamość zostanie ujawniona?
- Wystarczy wziąć książkę w swoje łapki i ją przeczytać!


Chcecie recenzję drugiej części "Girl Online" - "Girl Online w trasie"? Napiszcie koniecznie! 




79 komentarze:

  1. Właśnie zaczęłam ją ostatnio czytać ;)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam tę książkę! Jest to jedna z moich ulubionych ♥ A Noah jest boski!
    Koniecznie pisz recenzję drugiej części! ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Miałam styczność z obiema częściami i powiem szczerze, że niezbyt przypadła mi do gustu. Według mnie książka nie posiada żadnych wartości, taka na jedno popołudnie. Napisana bardzo prostym i młodzieżowym językiem, toteż szybko trafia do czytelnika, jednakże preferuję bardziej rozwinięte zdania.
    Widać, że autorka włożyłam w nią dużo starań i bardzo to doceniam. :)

    ReplyDelete
  4. Czytałam ją, dla mnie jest to luźna książka tak na wolne wieczory idealna :)
    http://wigoodlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Chyba będę jedną z nie licznych osób, która po przeczytaniu miała niedosyt.. Nie za bardzo podobała mi się ta książka, ale szanuję opinię innych :)
    outdisturb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Nie miałam okazji czytać tej książki, ale wydaje mi się być nie w moim typie, bo nie przepadam za takimi romansami :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jeszzce nie udało mi się jej przecztać, jednak od razu dodaję ją do kolejki książek, które muszę przeczytać! Jeśli również chcesz się zainspirowwać i sięgnąć po coś ciekawego to wpadnij do mnie, opisuję tam książkę, któa przeczytalam niedawno :)

    ReplyDelete
  8. Wow, widać, że książka jest super :) Chętnie sama bym poczytała, może się skuszę :))

    zapraszam :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia i ciekawa treść! Będę wpadać częściej ;* Stripesveronica.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jakoś nie jestem przekonana do tych wszystkich bardzo popularnych książek, a jednak mam ochotę ją przeczytać :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Książka ta nie jest dla mnie. Wolę inne gatunki, a tego typu 'lektury' już dawno mi się przejadły :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Tyle już słyszałam o tej książce, że w końcu muszę ją przeczytać. Tylko niestety czasu brak :(

    http://peensieve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Pierwsza część jako tako mi się podobała, ale druga jest dla mnie jakoś strasznie wyidealizowana i taka sztuczna :/
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Słyszałam o niej, ale raczej się nie skuszę, ta fabuła jakiś do mnie nie przemawia :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    ReplyDelete
  15. Może skłonie się do przeczytania ;) Ciekawy blog ;)
    Obsewuje :D

    https://daryjka122.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Recenzja brzmi ciekawie, na pewno nadrobię tę książkę, bo szczerze mówiąc słyszę o niej pierwszy raz ;)

    http://mademoiselleiwanowna.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. zbieram się już od dawna do przeczytania ;) żadna książka już tak dawno mnie nie ciekawiła ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Kiedyś miałam wiecej czasu na książki, uwielbiałam czytać. A teraz? od 2/3 miesięcy męczę biografię Chanel... - ciężko mi wygospodarować czas na taki książkowy relaks, gdy w głowie myśli, że tyle jest do zrobienia ;)
    www.xavilove.com

    ReplyDelete
  19. Czytałam tą książkę i po prostu uwielbiam ją! Świetna recenzja <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Przeczytałam obie książki Girl Online i uważam, że jest świetna. Bardzo mi się spodobała i czekam na więcej książek Zoelli. Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Sallien.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super recenzja,myślę ze muszę jak najszybciej sięgnąć po książkę ;)

    http://victim-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Muszę się wziąć za czytanie jej, bo wydaje się być mega fajna :)

    Zapraszam do mnie --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Jak tak to zaobsewruj pierwsza i daj mi znać, a na pewno się odwdzięczę :)

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam tę książkę♥ Mam obie części i są to moje ulubione książki:D

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  24. Po raz kolejny widzę recenzję tej książki! To chyba znak, że trzeba ją przeczytać :D
    Zapraszam do mnie: mój blog♥

    ReplyDelete
  25. tak jak wspomniałaś opinie na temat tej książki są przeróżne jednak czy zaciekawiła by mnie? nie wiem, raczej nie jest ona do końca w moim stylu:))

    http://julczi-julczi1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. ta ksiązka jest the best! haha :D

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetny Post. Bardzo lubię tego typu książki , więc muszę koniecznie ją przeczytać bo ta zapowiada się bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://michalinawolska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Nie czytałam jej, ale dużo o niej słyszałam. :)

    ReplyDelete
  29. Osobiście miałam do tej pory mieszane uczucia co do tej książki i przeczytałam ok. pierwsze 100 stron, ale po tym poście na pewno postaram se przeczytać całą opowieść i wgłebić się w jej tajemnice.

    ReplyDelete
  30. Girl online jest zdecydowanie moją uwielbioną książką, ogromnie nie mogę doczekać się kolejnej, trzeciej części. Zoella jest świetna!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  31. Chyba faktycznie muszę się w końcu za nią zabrać ;)

    ReplyDelete
  32. Uwielbiam tą książkę! Drugiej części jeszcze nie czytała, ale muszę zrobić to koniecznie :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. powiem szczerze, ze nigdy nie slyszalam o tej ksiazce :) musze jak najszybciej leciec do sklepu i ja kupic, jesli ma tak dobre opinie ;)
    obs i licze na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    ReplyDelete
  34. Nie czytałam tej książki, ale brzmi interesująco:)

    ReplyDelete
  35. Nie czytałam,jednak słyszałam o niej wiele dobrego :)

    https://strong-power.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs blogowy :)

    ReplyDelete
  36. Jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać, ale dużo osób mi ją poleca. Zastanowię się nad jej zakupem :D
    Zapraszam do mnie
    https://zuzik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Czytałam ją i również napisałam posta na jej temat. Jeśli jesteś ciekawa, to zapraszam- zajrzyj :) ---> http://flawlessgold.blogspot.com/2015/08/girl-online.html

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  38. nie czytałam, ale ponoć bardzo lekka i przyjemna :)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Każdy słyszał już o tej książce, jednak ja jeszcze jej nie czytałam :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Świetnie się zapowiada *-*
    Chętnie ją przeczytam
    Świetna recenzja
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. książka wydaje się ciekawa, gdy już skończę czytać wszystkie części pll, sięgnę także po nią!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Słyszałam o niej, ale nie mój styl. Chyba XD
    http://juliaobi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Kurde! Zaciekawiła mnie ta historia.. Chyba serio pojadę i ją kupię. Znajdę ją w Empiku? :)

    Na blogu nowe posty kosmetyczne i nie tylko :)
    ms-black-lady.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak dokładnie, znajdziesz ją w empiku ♥

      Delete
  44. Jeszcze nie miałam z tą książką styczności ale spodobała mi się i chyba zacznę ją czytać :)

    ReplyDelete
  45. Ja jeszcze jo niej nie słyszałam :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. czytałam i czytałam tez drugą cześć w trasie super jest bardzo polecam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Nie czytałam,ale wielu znajomych tak i polecają. Może się skuszę?
    Pozdrawiam i obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Nie słyszałyśmy o niej, ale wydaję się bardzo ciekawa :) Bardzo kusi ^^ ;3 Świetna recenzja :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    ReplyDelete
  49. czytałam tą książkę a teraz czas na drugą część :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Książka bardzo ciekawa, chętnie poznam Noah :) Zapisuję sobie tytuł :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    ReplyDelete
  51. zapowiada się ciekawe, musze po nia siegnac:)!

    ReplyDelete
  52. Opis ciekawy ale teraz mam pełno książek, które są na pierwszym miejscu i chcę je bardziej przeczytać :)
    meegstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. W niedługim czasie mam zamiar ją przeczytać ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Uwielbiam te książkę jak i również 2 cześć♥ Jeśli jeszcze nie wiesz Zoella wypuszcza 3 część w listopadzie jakoś 17 ♥ Girl Online Going Solo♥

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Słyszłam już o niej i bardzo chce przeczytać :)
    Mój blog

    PS: opowiadam na komentarze i obserwacje

    ReplyDelete
  56. Będę musiała ją kupić. No strasznie ciekawi mnie ta książka, pewnie dlatego że główną bohaterką jest blogerka :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Czytałam pierwszą część i muszę zabrać się za drugą :)


    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. kocham tą książke <3 <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Ciekawa książka, chociaż mam wrażenie, że to raczej dla nastolatek, a nie dla takich starych bab jak ja :D

    ReplyDelete
  60. Uwielbiam tę książkę. Drugą część też przeczytałam, a ma wyjść jeszcze trzecia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Niby taka znana książka, ale nigdy jej nie zdołałam samemu przeczytać. Kiedyś ją dorwę, bo lubię bardzo Zoellę! :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Ja ostatnio przeczytałam Klucz Sarah - cudowna ♥

    ReplyDelete
  63. Tyle już o niej słyszałam!!! Muszę w końcu przeczytać :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  64. Pierwszą książkę Zoelli pisał ghostwiter, nie? ;> Ciekawe, jak jest z tą...

    ReplyDelete
  65. Zapowiada się ciekawie!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Twoja recenzja zachęciła mnie do przeczytania jej ;) chyba będę musiała po nią sięgnąć :)
    Zapraszam do mnie (odpowiadam na obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Za niedługo zamierzam ją przeczytać :)
    treamicii.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Ooo bardzo zainteresowałaś mnie tą książką :)
    Będę musiała przeczytać :D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Pierwszy raz słyszę o tej książce i po Twoim wpisie wydaje się być godna poświecenia letniego czasu,
    Już wiem co zabiorę ze sobą na wakacje, na plaże, muszę ja przeczytać .
    Dzięki za info na pewno bedzie przydatne 😊

    ReplyDelete
  70. Ja wczoraj skończyłam czytać "Czerwona Królowa" polecam :)



    http://twosistersbloog.blogspot.com/2016/07/przeglad-sammydress-mini-inspiracje.html

    ReplyDelete
  71. Nie czytałam, ale dużo o niej słyszałam :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.