BACK TO SCHOOL: SIMPLE DIY WITH WASHI TAPE

No i znowu kolejny post z serii BackToSchool, muszę przyznać, że wciągnęła mnie trochę ta seria. Proste DIY dla każdego, zapraszam ♥!
⬇︎Na dole znajdziecie krótkie wyjaśnienia co do zdjęć w tym poście⬇︎




Przygotuj sobie długopisy oraz tasiemki washitape (możesz kupić je w empiku lub tigerze). Najlepiej, żeby długopisy były przeźroczyste, bo wtedy efekt jest lepszy.

 Nic trudnego, odkręcamy długopis, wyciągając z niego wkład.

  Zaczynamy oklejać wybraną tasiemką wkład długopisu.

Gotowy, oklejony wkład wkładamy z powrotem do plastikowej części długopisu i ją zakręcamy.

Jak widzicie na zdjęciu ja też okleiłam sobie długopis z firmy BIC, jednak nie wygląda to korzystnie,
dlatego zostanę przy oklejaniu tych z PROFICE, bo one aż cieszą moje oko ♥

To samo możecie zrobić oklejając sobie kabelki od ładowarki, czy słuchawek, gwarantuje Wam, że aż mile będziecie spoglądać na świat!


 WAŻNE!!!
Przepraszam za jakość zdjęć, bo całość nie prezentuje się za dobrze, jednak wyszłam ze szpitala dwa dni temu (piątek) i nie mam na nic siły, a krótszy spacer, bądź zrobienie sobie herbaty już mnie męczy, ponieważ mój organizm wciąż jest osłabiony.

40 komentarze:

  1. Świetne są te taśmy, a jakoś zdjęć wcale nie jest zła ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hello!
    Fajny, kolorowy i taki śmieszkawy pomysł z tymi długopisami :). Mi by się nie chciało robić do szkoły. Jestem leń xdd. A co do zdjęć, to się nie przejmuj jest dobrze. Wiadomo, jak zrobi ktoś mega zamazane, doda za dużo efektów to dopiero jest eeee źle. Samej mi się nie chcę robić pięknych zdjęć, bo tyle trzeba nad nimi pracować, spędzać czas że głowa mała. Co do Ciebie, to Ci życzę dużo zdrowia i energii, a najbardziej fajnego nowego roku szkolnego! :)
    Pozdrawiam! :33 https://olivkaoliweckaolis.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo kreatywny pomysł :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny pomysł na ozdobienie sobie długopisów, mam takie same więc może wykorzystam ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  5. Świetny pomysł na udekorowanie długopisów! Gdy chodzilam do szkoły, zawsze lubiłam takie diy, ale tego jeszcze nie widziałam :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  6. Fajne! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. pomysłowe!
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny diy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    ReplyDelete
  9. Sama bym na to nie wpadła! Jeju, zdrowia życzę, bo się przyda ! :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    ReplyDelete
  10. Świetny pomysł! Na pewno skorzystam :)

    hidenly.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo ciekawy pomysł! Nie widziałam jeszcze takiego DIY <3
    A zdjęciami się nie przejmuj bo są naprawdę spoko!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. O jeju co się stało że byłaś w szpitalu? Mam nadzieje że już lepiej <3 xoxo
    A zdjęcia są fajne :) Fajne DIY!
    Pozdrawiam Kochana!
    Weronika,xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatrułam się, ale już jest lepiej ♥ Dziękuję!

      Delete
  13. Świetne DIY! Niby takie proste, a przybory wyglądają dużo lepiej :)
    with-ideas.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ciekawy pomysł! Faktycznie, odrobina niebieska zatyczka nie pasuje do 'okleiny' :)
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
  15. Fajnie to wygląda, choć ja za często gubię długopisy i zdecydowanie za szybko hah. Mam nadzieję, że już wszystko okej, powrotu do sił x
    Twirling Pages, Ola x

    ReplyDelete
  16. Tasiemki washitape są moim must havem w szufladzie w biurku! Uwielbiam je!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  17. Bardzo lubię te taśmy. Jednak wolę oklejać pionowo, niż poziomo :>
    Pozdrawiam, Natalia

    ReplyDelete
  18. Fajny pomysł! Ja uwielbiam washi tape, to bardzo użyteczna i wielofunkcyjna rzecz, chociaż mam tylko trzy taśmy, to je uwielbiam <3
    A zdjęcia wcale nie są złe!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  19. Bardzo ciekawie to wygląda!

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ale fajne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  21. Ciekawy pomysł, ale to jednak nie dla mnie. Uwielbiam minimalizm :) A zdjęcia są dobre, nie przejmuj się!

    ReplyDelete
  22. Świetny efekt :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. super pomysł,a zdjęcia są fajnej jakości, nie przejmuj się i wracaj do zdrowia ;)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Zrobienie czegoś samemu cieszy podwójnie ;) Fajny pomysł ;)
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. prowadzisz cudownego bloga! :)
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Kreatywna idea :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. super pomysł :)
    anieszka-gromnek.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo pomysłowe DIY :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Te długopisy wyglądają świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  30. świetnie wyglądają te przezroczyste, proste i łatwe a jak efektowne :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  31. Świetnie czyta się Twoje posty i miło ogląda zdjęcia. :)
    Miłego dnia, pozdrawiam.
    nikolaprzybysz.pl

    ReplyDelete
  32. Mega diy! <33 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  33. Nie przejmuj się tym. Zdjęcia są świetne, a pomysł rewelacyjny. Na żywo wygląda tak samo dobrze jak na zdjęciach. :*

    ReplyDelete
  34. Zjęcia są super! :) Jakość nie jest zła, a długopisy wyglądają świetnie :) Muszę takiego zrobic :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się podoba - zaobserwuj :) Odzwdzięcze się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.