WYWIAD Z OLĄ KOWALSKĄ (OLUSIEK BLOG)

Dziś nieco nietypowy post . Przeprowadziłam z wywiad składający się z jedenastu pytań, który ma za zadanie przybliżyć Wam jedną z moich ulu...

Dziś nieco nietypowy post. Przeprowadziłam z wywiad składający się z jedenastu pytań, który ma za zadanie przybliżyć Wam jedną z moich ulubionych blogerek, która po paru wpisach stała się moim autorytetem, zarówno jak i przyjaciółką, nie tylko internetową, ale i tą "zwykłąd" (można to tak określić?!). Ola mieszka tak samo jak ja, we Wrocławiu, więc jedyną przeszkodą, która nie pozwala Nam się często spotykać to szkoła, ale dajemy radę to pogodzić! Zapraszam do czytania.






Wiki (ja)
Olusiek
  • Hmmm, od czego by tu zacząć, haha! Może przedstaw się moim czytelnikom, żeby wiedzieli o kim mowa. Cześć, nazywam się Aleksandra. Jestem siedemnastoletnią kreatorką strony o nazwie "Olusiek Blog". Jest ona częścią mojego życia, którym się dzielę ze swoim czytelnikami. Nie brakuje w nim wartościowych tekstów, poradników, czy efektów sesji zdjęciowych robionych w moim rodzinnym mieście, Wrocławiu. Mój blog jest w stu procentach tworzony z pasji. 
  • No dobra, więc oficjalnie dziękuję, że zgodziłaś się na udzielenie mi wywiadu. Zacznijmy od standardowego pytania. Co Cię skłoniło do założenia bloga? Nie "co", a "kto". Do założenia bloga nakłoniła mnie Ania, moja pierwsza internetowa przyjaciółka. Oczywiście dużo czasu minęło zanim jej uległam. Pewnie zastanawiasz się dlaczego. Powód był jeden, nie byłam przekonana do lifestylowych blogów, ponieważ byłam wtedy wierna blogom z opowiadaniami, gdyż tamtego czasu sama takie prowadziłam.
  • Czytam Cię od bardzo dawna, nawet się z Tobą już zdążyłam dwa razy spotkać, ale nie wiedziałam, że to przez internetową przyjaciółkę, Anię założyłaś bloga. Skoro już się zdradziłam swoim czytelnikom, że się spotkałyśmy to może zapytam czy utrzymujesz kontakt ze swoimi czytelnikami? Staram się utrzymywać kontakt z Oluśkami, tak nazywam swoich czytelników, ale nie zawsze mam czas. Jednakże cenię każdą z tych osób i mam je w swoim serduszku.
  • Pamiętam jak na pierwszym spotkaniu Cię o to zapytałam. Skąd pomysł na nazwę "Olusiek Blog"? Tego szczerze nie wiem. Podobno mój znajomy napisał kiedyś do mnie "Olusiek" z uwagi na wzrost i stąd nazwa na bloga.
  • Twój blog naprawdę sporo osiągnął. Od jak dawna go piszesz? Swoją własną stronę internetową prowadzę od niemal trzech lat. Szczerze stwierdzam, że był to najlepszy okres w moim życiu. Nie żałuję podjęcia się tego działania.
  • Prawie trzy lata. Kto by pomyślał! Czy myślałaś, że tak dużo osiągniesz w blogowaniu? Wcale nie osiągnęłam tak dużo... mam jeszcze wiele celów. Pomimo to liczba obserwatorów, ponad tysiąc, powoduje, że daleko zaszłam. I nie, nigdy nie sądziłam, że ktoś mnie będzie czytał z własnej woli; że będę mieć grono czytelnicze składające się z osób z porozrzucanych po całej Polsce; że będą się mną interesować zagraniczne firmy. Nigdy nie sądziłam, że będę prowadzić stronę z sobą w roli głównej.
  • Oj tam, Ola, to naprawdę dużo, ja mogę marzyć o takiej liczby, narazie! Co powiedzieli Twoi bliscy kiedy dowiedzieli się, że piszesz bloga? Rodzice od zawsze są z lekka przeciwni. Nie raz kazali mi go usunąć. Jeśli jednak chodzi o bliskich to zawsze mnie podziwiali i wspierali w działalności. Jestem im za to naprawdę wdzięczna.
  • Pozazdrościć, o moim blogu wie bardzo mało moich bliskich... Wiesz, zawsze mnie nurtuje odpowiedź na jedno pytanie. Jak godzisz bloga z prywatnym życiem? Godziłam go z pracą, godzę ze szkołą, czy prywatnymi problemami... w jaki sposób? Nie wiem. To jest moja największa pasja, zgromadzenie tych mniejszych. To się dzieje samoczynnie.
  • Niesamowite, że masz tyle energii! Jednak... Czy zastanawiałaś się kiedyś nad usunięciem bloga? Co było tego powodem. Tak. Prowadzę tego bloga naprawdę długo, więc było wiele takich przykrych myśli. Powodem zwykle był brak czasu i weny twórczej.
  • Nie wiedziałam, że kiedykolwiek o tym myślałaś. Jaka była Twoja pierwsza współpraca? Z jaką firmą? Moja pierwsza współpraca była z Shein.com, tego czasu Sheinside.com. Podjęłam się jej już po dwóch miesiącach blogowania, co było błędem. Jak widać nie kontynuuję jej. Żałuję tego, ale dzięki nim zdobyłam dwa zainteresowania - fotomodeling i fotografię.
  • Grunt, że zainteresowały Cię przez to fotografia i fotomodeling! A swoją drogą, pewnie ciekawi to większość osób. Jacy są Twoi ulubieni blogerzy? Nie podaję ich. Zawsze zachowuję to dla siebie ♥


Wywiadu udzieliła Ola z bloga: http://olusiek-blog.blogspot.com/

You Might Also Like

35 COMMENTS:

  1. Piękne zdjecia! Ogółem fajnie sie czytało :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ostatnie zdjęcie jest moim ulubionym, ciekawy wywiad :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  3. Bardzo pomysłowy post. Dzięki temu wywiadowi wiele się dowiedziałam. Mam nadzieję, że będzie więcej postów z Olusiek.

    ReplyDelete
  4. Świetnie się czytało i również uwielbiam Olę i czasem z Nią piszę ♡

    Only-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ciekawy wywiad, przyjemnie się czyta :*

    www.lucky-eyes.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny wywiad :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. uwielbiam jej bloga ! <3
    Poklikałabyś w linki w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Wywiad świetnie się czytało ^^ Zadałaś ciekawe pytania, a Ola fajnie udzieliła odpowiedzi ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale super sprawa takie wywiady! :) Gratuluję pomysłu!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciekawy wywiad, Ola ma świetnego bloga, a zdjęcia są cudne ❤

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    ReplyDelete
  11. Ma wspaniałego bloga!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Często wpadam do Oli! Ma przepiękne fotografie. Cieszę się, że masz tak ciekawą przyjaciółkę i dzielicie wspólne zainteresowania!

    ReplyDelete
  13. Świetny wywiad! Uwielbiam Olę <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  14. Cudowny wywiad! Można wiele się dowiedzieć o Oli :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  15. fajny pomysł, ciekawy wywiad gdyż można się czegoś dowiedzieć o Oli :)

    ReplyDelete
  16. ja we Wroclawiu wlasnie studia koncze, ale dojezdzam do szkoly ;)
    wywiad sie czytało bardzo fajnie, a nawet w kilku miejscach sie smialam :D .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Wywiad jest the best i zdjęcia są całkiem ciekawe :)
    http://motywuje.com.pl/

    ReplyDelete
  18. Czytam jej bloga, lubię ją, ma świetne stylizacje! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    ReplyDelete
  19. Świetny wywiad! Masz duszę dziennikarza, doskonale wiedziałaś o co zapytać i czego chcą się dowiedzieć czytelnicy. Sama nigdy nie trafiłam na blog Oli, jednak teraz coraz bardziej chcę go poczytać, ponieważ wiem, jaka jest jego właścicielka. :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejku, bardzo dziękuję za tak miłe słowa ♥ Cieszę się, że mogłaś u mnie podpatrzeć bloga Oli!

      Delete
  20. Ciekawy pomysł z tym wywiadem ;) swietnie napisane, nie wspominając o zdjęciach bo są cudane :D
    Pozdrawiam cieplutko wildgiirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Genialny wywiad.
    Osoba, z którą rozmawiałaś wydaję się bardzo miło.
    Fajnie mieć swojego faworyta w rodzinnym mieście :D
    Z kim następny wywiad? :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/skok-milenium.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nad tym się jeszcze nie zastanawiałam, ale pomyślę kto na następny ogień pójdzie ♥
      Dzięki, Ola to bardzo sympatyczna osoba, zachęcam do odwiedzenia jej bloga!

      Delete
  22. Taki wywiad to superpomysl, pozwala nie tylko nam- czytelnikom lepiej poznać bloggerki, ale również Was zbliza do siebie jako przyjaciolki ;)
    Pozdrawiam i rzecz jasna obserwuję <3
    LaMarthisse

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia! A post ciekawy. :)
    https://jaglusia.wordpress.com/ Zapraszam do siebie. :)

    ReplyDelete
  24. Mega wywiad! :D

    www.itsvividnes.blogspot.com (dawniej Osia)

    ReplyDelete
  25. Bardzo chętnie i przyjemnie się czytało. Uwielbiam bloga Oli i regularnie go odwiedzam. Jeszcze na temat samego wywiadu, należą się wam obu ogromne brawa. Wszystko w całości jest świetnie dopracowane:))

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam Olę! Super wywiad!
    kinga-wajman.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ciekawy wywiad i ładne zdjęcia ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  28. Świetny pomysł na wywiad. Dziękuję za przybliżenie mi tej blogerki :D


    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. piekne zdjecia!:)
    + mogłabym liczyć na poklikanie w 6 linków pod moją ostatnią notką? pierwszy raz proszę o coś takiego! odwdzięczę się jakoś:) > W A Y N V <
    +jeśli spodoba ci się blog zapraszam do zaobserwowania!:)

    ReplyDelete
  30. Znam bloga Oli :)
    Świetny wywiad!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Bardzo ciekawy wywiad, czasami czytałam bloga Oli i można tam było znaleźć warte uwagi treści.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  32. Świetny wywiad :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    ReplyDelete
  33. Great Post dear Thank for sharing!! <3
    New post On the Blog!!
    See here my Neelam Velley Trip!!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.