ZAFUL.COM - the best firm?

Przepraszam, że 2 tygodnie mnie tutaj nie było. Nie robię nic poza nauką, ale są efekty - mam same 5 ♥ Jednak postaram się to zmienić! S...

Przepraszam, że 2 tygodnie mnie tutaj nie było. Nie robię nic poza nauką, ale są efekty - mam same 5 ♥ Jednak postaram się to zmienić!

Szczęście się do mnie uśmiechnęło. Oczywiście blogowe. Miesiąc temu napisała do mnie firma zaful.com z propozycją współpracy. Zgodziłam się bez zastanowienia i z niecierpliwością czekałam na paczkę.

Asortyment tej firmy pozytywnie mnie zaskoczył. Znalazłam tam wszystko czego chciałam. Jak składałam zamówienie to nie wiedziałam co wybrać, bo chciało się tak naprawdę zamówić każdą rzecz. W końcu zdecydowałam się na zakup bluzy i dżinsów. Jako, że nigdy nie zamawiałam dżinsów przez internet, bo mam ogromny problem zawsze z dobraniem odpowiedniego rozmiaru zaryzykowałam.

Kontakt, zostałam zaskoczona uprzejmością firmy. Na każdy mail dostawałam szybką odpowiedź. Również język angielski, którym się porozumujemy jest naprawdę dobrze opanowany. Wielokrotnie przy współpracach z innymi firmami zdarzało się, że ciężko było się dogadać, a tutaj, idealnie. 
 
Przesyłka z tym były naprawdę małe problemy. W Czechach moja paczka została rozdzielona i niestety, ale dodatkowo tydzień czekałam na bluzę, jednak to zupełnie normalne, dlatego nie grało to aż takiej różnicy.

Ubrania i ich jakość rekompensatą za dwie osobne przesyłki były same ubrania. Ich jakość jest naprawdę świetna! Pierwszy raz zdarza mi się, że ubrania pod każdym względem spełniły moje oczekiwania. Wszelkie wątpliwości co do zamówień spodni przez internet z chińskich/amerykańskich stronek rozwiały się i swobodnie będę je zamawiać. 

Bluza jak najbardziej TAK! Jest wykonana z bawełny. Od wewnętrznej strony jest milutka, dodano tam materiał " z misia" jak to ja mówię, haha. Zamówiłam sobie rozmiar M, więc bluza jest większa, przez co stała się jedną z moich najukochańszych i najwygodniejszych. Po praniu się nie kurczy, nie troczy.

Dżinsy na początku pisałam, że miałam sporo wątpliwości co do ich zamówienia, ale tylko na stronie zaful.com znalazłam takie jakich szukałam od miesięcy. Pasują jak ulał. Jeszcze ich nie prałam, więc nie wiem jak po praniu się spiszą, ale podejrzewam, że nic się z nimi nie stanie. 

Podsumowanie jak najbardziej zgadzam się z opinią wielu innych blogerek, że firma zaful.com jest jedną z najlepszych, które chcą współpracować z blogerami. Chętnie będę kontynuowała współpracę! Mam nadzieję, że będę mogła Wam pokazywać jeszcze więcej stylizacji z ubraniami i dodatkami z tej firmy. 
Opinię napisałam w 100% tak jak jest.


  fot. Julia Kordiak

You Might Also Like

28 COMMENTS:

  1. Już od dłuższego czasu podobają mi się bluzy z tym nadrukiem. Znajome miejsce na zdjęcia <3

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Aaa cudowne zdjęcia i rzeczy ! Zakochałam się w tych spodniach i bluzie <3
    Powodzenia we współpracy kochana! <3

    ReplyDelete
  4. Moja modelka♥ Świetny post, super rzeczy♥
    I oczywiście przepiękne zdjęcia! :)
    Mam nadzieję że kolejny wpis pojawi się jak najszybciej♥

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia! Szkoda, że wcześniej nie widziałam tych jeansów bo też robiłam zamówienie z Zaful :(

    Zapraszamy również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zaful ma naprawdę cudowne rzeczy! :) Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  7. No super! 😘 Śliczna stylizacja Kochana. ❤ Genialna opinia, chyba sama je kupie 😍

    ReplyDelete
  8. No super! 😘 Śliczna stylizacja Kochana. ❤ Genialna opinia, chyba sama je kupie 😍

    ReplyDelete
  9. Chcę tą bluzę, jest prześliczna! haha muszę sobie zamówić :D

    life with nowag

    ReplyDelete
  10. Śliczne ubrania!
    Powodzenia we współpracy :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super bluza :D Również współpracuję z tą firmą
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  12. slicznie wyglądasz <3 piękna bluza

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    ReplyDelete
  13. O tak, Zaful to świetna firma! ♥
    Jakie piękne zdjęcia, a jaka śliczna modelka, haha :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam tę firmę! Kurde, gratuluję z całego serca samych piątek! Też bym tak chciała ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  15. Ja jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tej firmy bo na razie mnie nie zawiodła. Jeansy mają fajne to prawda

    Zapraszam do mnie. Przez zmianę adresu bloga straciłam trochę czytelników i chciałabym ich w jakiś sposób odzyskać. Mam nadzieję, że spodoba Ci się nowy post: aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja również uwielbiam tę firmę- mają świetny asortyment i naprawdę dobrą jakość! PS Zamówiłam identyczną bluzę, tyle że moja jest w kolorze czarnym i jest z SheIn :)
    Pozdrawiam! :*
    Natforart klik

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam firmę zaful! To chyba najlepsza jakościowo firma z jaką współpracowałam!
    Super zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zaful to naprawdę świetna firma , mają ciekawy asortyment ;)
    Stylizacja i zdjęcia cudowne !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam zaful! Jedna z lepszych firm :D Swietna bluzeczka i zdjecia, obserwuje 💘

    Zyciedlapasji.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  20. Zaful ma świetny asortyment :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  21. Faktycznie świetne rzeczy :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    ReplyDelete
  22. Świetnie wyglądasz :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. spodnie to ty masz przepiekne, ja takze mialam ostatnio wspolprace z tym sklepem i zdecydowalam sie na dwie sukienki, gdyz jeansow balam sie zamowic, balam sie, ze nie beda pasowaly ;) ojj szkoda, ze nie zaryzykowalam!
    poklikane!
    moze wspolna obserwacja? ja juz i to z ogromna checia! buziaczkii

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    ReplyDelete
  24. super ci w tej szarej bluzie, a spodnie meeega <3

    ReplyDelete
  25. świetny look<3 bluza najlepsza
    co powiesz na wzajemną obs? Daj znać w komentarzu:*

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.