NANOBYTES sweets

Nieco więcej słodkości od  NanoBytes  w dzisiejszym poście. Ostatnio zawarłam współpracę z tą firmą. Już od paru miesięcy w blogosferze hu...

Nieco więcej słodkości od NanoBytes w dzisiejszym poście. Ostatnio zawarłam współpracę z tą firmą. Już od paru miesięcy w blogosferze huczało od recenzji tych słodkości. Sama im uległam i postanowiłam skosztować!
Te łakocie zapanowały nad moim umysłem. Kiedy raz ich skosztowałam miałam ochotę jeść ich więcej, i więcej. Jednak co za dużo to niezdrowo i jakoś musiałam się ograniczać.

Przesłodkie i malutkie cukiereczki w środku skrywają a'la gumę smakową do żucia. Mi przypadły do spróbowania dwa smaki. Truskawka oraz guma balonowa.

Paczka przyszła do mnie w przeciągu 3 dni. W środku znajdowała się ekologiczna, materiałowa torba z nadrukiem firmy NanoBytes oraz trzy opakowania słodkich rarytasów.
Jak już mówiłam słodkości były przepyszne.
Opakowania cieszą oko. Ich wygląd przypomina nieco japońskie opakowania po słodyczach, jednak dla sprostowania firma z cukierkami znajduje się w Polsce.
Próbowałam je razem z Julką, Amelką oraz Wiktorem. Im również słodycze przypadły do gustu. Gdybym miała okazję przetestować jeszcze jakiś smak tych cukierków chętnie bym to zrobiła!
 wstawiam zdjęcie z Amelką ♥


↓↓↓
Próbowaliście tych słodyczy? Jak one Wam smakują?




You Might Also Like

19 COMMENTS:

  1. Śliczne zdjęcia i piękne włosy! Dużo słyszałam o tych cukierkach, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. To było super! A wiesz, co jest najlepsze? To, że właśnie teraz jem cukierki z tej paczki od Ciebie, haha, niezły zbieg okoliczności ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nie próbowałam ich, ale już wyobrażam sobie jakie muszą być smaczne :)
    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedy nowy post ? :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

      Delete
    2. Właśnie się pojawił, zapraszam! Kliknięte ♥

      Delete
  4. Już na tylu blogach słyszałam o tych słodkościach :D Ładne zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  5. Jeszcze ich nie próbowałam ale na pewno kiedyś ich spróbuje :* Świetna recenzja!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  6. Nie próbowałam, ale także jeszcze nie słyszałam. Uwielbiam wszystko co słodkie więc muszą być dobre :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne masz włosy, obserwuję!
    Zapraszam na nowy post: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Pysznie wyglądają :) Jako przegryzka byłaby dobra :)

    ReplyDelete
  9. Wyglądają smakowicie :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  10. Wydają się ciekawe, bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. To prawda opakowania naprawdę cieszą oko i aż chce się spróbować :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  12. Słyszałam o tych cukierkach jednak nigdy nie próbowałam! Muszę je kupić :)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jadłam o smaku truskawki, są boskie! Kupiłam je w Rossmannie bo tam są właśnie dostępne od ręki. Naprawdę pyszne! Świetny post. Pozdrawiam, miłego dnia i zapraszam do siebie oliwiafelkel.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  14. Pyszności :)

    Buziaki!
    b-saandra.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Już wielokrotnie widziałam posty z tymi słodyczami :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  16. Niestety nie jem słodyczy, bo boję się o cukrzycę, a mam do niej predyspozycje genetyczne :/
    Ale pewnie są przepyszne :D
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.