NEW YEAR 2017

Są osoby, dla których nowy rok to tylko zmiana cyfry w szkolnym zeszycie lub kupno nowego kalendarza, który nie będzie się dopinać od na...

Są osoby, dla których nowy rok to tylko zmiana cyfry w szkolnym zeszycie lub kupno nowego kalendarza, który nie będzie się dopinać od nadmiaru notatek i karteczek z przypomnieniami. Dla mnie to szansa na poprawę tego, co do tej pory zrobiłam źle. Dopiero w 2017 zrozumiałam, że marzenia się spełniają.
Nowy rok. Nowa ja!

Otworzyłam się na wiele nowych możliwości dzięki tej nowej cyferce. Obiecałam sobie poprawę i systematyczność na blogu. W końcu zrozumiałam, że chce poznawać swoich czytelników bliżej i nie ograniczać się tylko do uśmiechu jaki wywołują pozytywne komentarze od Was na mojej twarzy, dlatego stworzyłam grupę na facebook'u żuczki wiktorii. Poza grupą zmieniłam adres bloga, pomysł na instagrama. Zaplanowałam już mnóstwo niespodzianek i coś specjalnego na 18.02.
Jest tylko jedna rzecz, która nie uległa zmianie - jeszcze! Postaram się, żeby za tydzień wszystko było uporządkowane i żebym pojawiła się na tych zdjęciach już ja.
 Jakieś postanowienia na nowy rok? Cele do realizacji? 

Buźka, Wiktoria

You Might Also Like

16 COMMENTS:

  1. Ja nigdy nie robię żadnych postanowień, bo i tak by mi nie wyszło :) Mam nadzieję, że Tobie uda się zrealizować wszystkie postanowienia, cele :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Jest pod wrażeniem Twoich postanowień noworocznych i trzymam mocno kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli. :) Ja mam kilka mniejszych postanowień, ale małymi krokami do celu.

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cieszę się z Twojego szczęścia! Mam nadzieję, że spędzisz ten rok wyjątkowo ♡
    Całusy ;*

    ReplyDelete
  4. Ja w postanowienia się nie bawię ;) Trzymam kciuki za to, aby wszystko poszło po twojej myśli ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  5. Trzymam kciuki za realizację postanowień! :D Śliczny blog zaobserwowałam i na pewno będę tu często zaglądać. Pozdrawiam <3 https://pannakarolina78.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja nigdy nie mam postanowień noworocznych. Uważam, że jeśli chce się coś zmienić, to wcale nie trzeba czekać na nowy rok, to tylko inna data ;)
    Pozdrawiam! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nowy rok jest dobrą okazją do zmian oraz nowych postanowień. Życzę Ci powodzenia abyś wszystkie je spełniła.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Trzymam kciuki za postanowienia :) buziaki

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że wprowadzasz zmiany, które sprawiają, że blog jest bardziej profesjonalny :) Swoją drogą genialny instagram, zaraz go zaobserwuję aż hah. Zapraszam też na mój - klaudixoo
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  10. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  11. Ja w tym roku postanowień nie mam ponieważ chce spędzić ten rok za spontanie :)
    Liczę na dużo przygód i nie zapomnianych chwil :)
    świetny wygląd bloga pozdrawiam :)

    http://by-klausia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jakie piękne jest to ośnieżone drzewko :ooo!
    Moje plany to przytycie kilka kg :)
    Obserwuję.
    Diamentowe myśli - kilk

    ReplyDelete
  13. Nie mam żadnych postanowień na ten rok. Po prostu chcę się starać dalej rozwijać i robić jak najlepiej to, czym lubię się zajmować :)
    Marzenia się spełniają, ale zawsze potrzebują trochę pomocy z którejkolwiek strony.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  14. Moim postanowieniem noworocznym jest picie dużej ilości wody, haha :D


    kmmbffl.blogspot.com

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.