BLOGGER DREAMS |zaful.com/sammydress.com

Marzę o takiej współpracy do końca istnienia mojego bloga! Oh, chyba każdy o takiej myśli. Najlepiej, żeby paczki...




Marzę o takiej współpracy do końca istnienia mojego bloga! Oh, chyba każdy o takiej myśli. Najlepiej, żeby paczki przychodziły regularnie, a uśmiech na ich widok nigdy nie schodził z twarzy.
Drogi Bloggerze, większą satysfakcję będziesz miał kiedy firma sama do Ciebie napisze, może warto poczekać? 
Miałam okazję jeszcze w poprzednim roku dostać paczki od firmy zaful.com i sammydress.com. Niestety z powodu szkoły nie miałam siły, żeby się zebrać w sobie i pójść na zdjęcia. Wychodzę jednak z założenia, że lepiej późno, niż wcale. 
W ostatnim czasie zaczęłam bardzo eksperymentować z obróbką zdjęć, co można zauważyć po (w końcu) dodanych przeze mnie moich podpisach na zdjęciach i dodatkach, które uzupełniają niektóre fotografie.
Okulary, o które najbardziej się martwiłam nie uległy żadnemu zniszczeniu, biżuteria się nie pogubiła. Każda rzecz była idealnie dopasowana do moich potrzeb. Fakt, że na przesyłkę czekałam około miesiąca nieco mnie zmartwił, jednak nie miałam takiej potrzeby w dniu, kiedy kurier zadzwonił z przesyłkami pod domem. Zanim napisałam tego posta udało mi się naprawdę długo pochodzić w tych rzeczach i zobaczyć jak z jakością. Bluza a'la bomberka to dosłownie odkrycie roku, nie dość, że jest cieplutka to jeszcze po praniu nic, a nic się nie zniszczyła. Ponarzekać mogę jedynie na bluzkę, której rękawki zaczęły lekko żółknąć. Nie widać tego na żadnym ze zdjęć, ponieważ było tak zimno, że nawet nie myślałam o ściągnięciu kurtki. Cała przesyłka idealnie wpasowała się w moje gusta. Zostały mi do sfotografowania dwie rzeczy jeszcze, które już za niedługo pojawią się na blogu. Zdecydowanie obie powyżej wypisane firmy są moimi ulubionymi do współprac!






















You Might Also Like

12 COMMENTS:

  1. Zdjęcia wyglądają naprawdę świetnie, a ich przeróbka jest mega profesjonalna. Jedyne pytanie które mi się nasuwa to w jakim programie je przerabiasz. Wyglądasz cudownie! Gratuluję współpracy i życzę kolejnych.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! bardzo miło mi to słyszeć, photoscape w wersji podstawowej :)

      Delete
  2. O kurde, świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne, podobają mi się, w linki poklikane, oby jak najwięcej takich współprac!

    ReplyDelete
  3. też uwielbiam zarówno tę jak i tę firmę :) nigdy się na nich nie zwiodłam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Aaa te okulary są super ♥ Śliczna modelka ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja również uwielbiam współpracę z Zaful i Sammydress! Paczki są dobrze zabezpieczone a ich zawartość to same cudeńka <3 Super zdjęcia, życzę dalszej tak owocnej współpracy :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne zdjęcia. Podobają mi się :)
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super, że Twoja współpraca z tymi firmami dobrze przebiega :D Super koszulka :)
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    ReplyDelete
  8. Ale świetne zdjęcia :) Śliczna jesteś :)
    A te przeróbki- rewelacja :)
    Obserwuje kochana!! Miło mi będzie jak wpadniesz!! :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    ReplyDelete


  9. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    ReplyDelete
  10. Jakie te zdjęcia są śliczne <3
    Pozdrawiam :*

    http://wobiektywna.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  11. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.