I AM ANOREXIC

Moda na anoreksje? To teraz królowa dla nastolatek. A to ciekawe...

Niesamowite jest to jak wiele osób chce się odchudzać, narzeka na swój wygląd. Ja też taka jestem, wiele osób takich jest, ale czy to ma dążyć do anoreksji?
Coraz łatwiej udaje nam się pozbyć masy ciała przez nie jedzenie, niż przez odpowiednią dietę. Odstawienie paru posiłków, a jak bardzo może przyczynić się do choroby.
Anoreksja to głównie choroba objawiająca się na tle psychicznym, która wymusza na naszym organizmie chudnięcie w sposób bardzo niezdrowy i nienaturalny. Stała się doskonałym rozwiązaniem dla zakompleksionych nastolatek doszukujących w sobie milimetrów nieprawidłowości.
Zastanawiałaś/eś się kiedy jak to jest stanąć przed lustrem i nie zobaczyć wychudzonej sylwetki, tylko bardziej masywne ciało? Jeśli tak, gratuluję. Zadaj sobie pytanie kim chcesz być. Osobą z lustra A, okropnie chudą, która nie wygląda zbyt atrakcyjnie przez ilość wystających żeber, czy osobą z lustra B, która stając przed wąskim lustrem wychodzi kształtem ciała poza niego. Czy nie lepiej być osobą C, naturalnie szczupłą, albo zachowującą zdrowe kształty?

Anoreksje bardzo ciężko rozpoznać, a osobę, która ją posiada jeszcze trudniej. Choroba na podłożu psychicznym doskonale dyktuje naszym zachowaniem tak, aby nie rozpoznać w nas innego, niż zazwyczaj postępowania. Coraz częściej nas dotyka, dlatego apeluję! Kochani, jeśli znacie takie osoby pomóżcie im, może jedno słowo niewiele im pomóc, ale w lekkim stopniu przywrócić trzeźwe myślenie.
Jadłowstręt, zwany powszechnie anoreksją, nie jest niczym ładnym, ani tym bardziej "fajnym". Należy temu mocno zapobiegać! 
Jeśli uważasz, że jesteś gruba/y, może zdecyduj się na codzienną dawkę ćwiczeń, zdrowe posiłki, dużo owoców i warzyw, a nie się załamuj i sięgaj po tak drastyczne metody!














20 komentarze:

  1. W ostatnim czasie przez modę na kilka trendów stało się również moda na anoreksje, samookaleczenia się... Mam przyjaciółkę która przez anoreksje trafiła do specialnego szpitala... Ciekawy post :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  2. Bardzo podobają mi się te przerobione zdjęcia! Widać, że się nad tym napracowałaś.
    Co do tematu wpisu to masz zupełną rację. Anoreksja, jak i wszystkie choroby psychiczne są bardzo ciężkie i niestety samemu nie da się z nich wyjść.
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  3. Wow, loszka, kocham Cię za tego posta!
    Jako moja przyjaciółka doskonale wiesz, że miałam ogromny problem z akceptacją swojej sylwetki. Ograniczałam jedzenie do 500 kcal dziennie. Zdecydowanie lepiej jest jeść zdrowo i ćwiczyć, da to zdecydowanie lepsze efekty i satysfakcję ♥

    ReplyDelete
  4. Ja akceptuję siebie, bo wiem, że nie warto wypatrywać swoich wad i się nimi przejmować. Jestem szczupła i dobrze się w sobie czuję, jednak chciałabym troszkę przytyć :) Nie jest to jednak mój żaden kompleks czy coś, lubię siebie :) Dobrze napisany post. :)
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na mój blog :)

    ReplyDelete
  5. zdecydowanie lepszą opcją jest rozsądna dieta i ćwiczenia niż głodzenie się :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zdrowa zywnosc i cwiczenia to najwazniejsze, sam wiem po sobie. A glodowki nic nie daja..

    ReplyDelete
  7. Bardzo ,,mocna" notka, i przekaz. Zdjęcia także oddają klimat tej choroby.
    Nie życzę nikomu takich przeżyć :(
    www.pudernik.pl

    ReplyDelete
  8. Najgorszy jest fakt, że coraz więcej osób robi to chcąc zwrócić na siebie uwagę, myśląc że potrafią nad tym panować...
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Mam wrażenie, że ostatnio trochę ta moda zanika, poprzez modę na zdrowy tryb życia, ale to smutne, że wciąż takie rzeczy się dzieją.

    ReplyDelete
  10. Zgodzę się tutaj z jednym komentarzem Annie Kathe - też mi się tak wydaje, że większość sięga teraz po zdrowy tryb życia niż niejedzenie, no ale takie osoby też się zdarzają...

    ReplyDelete
  11. Nienawidzę tej "mody" którą jest anoreksja... Nic z tego dobrego, dzięki temu możemy wylądować w kostnicy..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  12. Dobry post, ja również mam trochę kompleksów, jednak nigdy nie doprowadziłabym się do stanu, aby schudnąć głodowaniem...

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
  13. Wiele osób zatraca się przy odchudzaniu. Wiem sama po sobie, że gdy się schudnie chociaż trochę to cchce się wiecej i więcej :) Ja mam o tyle dobrze, że znam granicę miedzy wysportowaną sylwetką, a wychudzeniem. Niestety - wielu ją przekracza.

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!
    www.turqusowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Sama nie wiem jak skomentować. Mądrze piszesz, ładny post :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja od dziecka byłam chuda i wszyscy mi mówią, że wyglądam jak anorektyczka. Nie zdają sobie sprawy, że nie każdy kto jest chudy, jest chory. Strasznie mnie to wkurza, że ludzie wmawiają niektórym choroby. To też nie jest fajne. To strasznie dołuje. Obserwuję.
    Mój blog♡

    ReplyDelete
  16. Niesamowite jest to jak bardzo można zepsuć sobie życie przez problemy na tle psychicznym. Dobrze, że poruszyłaś ten temat, pięknie napisane.
    Pozdrawiam ;*
    http://wkomenda.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Miałam koleżankę, która była anorektyczką. Myślę, że jest to okropna choroba.

    ReplyDelete
  18. ja z natury jestem szczupła, staram się dużo jeść, ale w ogóle nie mogę przytyć :(
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    ReplyDelete
  19. Po co to publikowac w internecie... Z tego co wiem nikt nie dzieli sie takimi problemami, lecz kryje je przed innymi, wstydzi sie samego siebie. Z mojej strony chore jest chwalenie sie naszymi ,,wadami,, w internecie, o ile jest w ogole o czym pisac na ten temat... Jezeli ma sie probkem lepiej zajac sie nim u specjalisty, a nie upowszechniac go wsrod spolecznosci

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma być to jedynie przestroga, bo coraz częściej takie przykre przypadki się zdarzają :)

      Delete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.