denim







11 komentarze:

  1. Ale ślicznie wyglądacie *-*
    Piękne outfity ;)
    Życzę mile spędzonego weekendu !
    Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  2. Super kurtka! bardzo lubię takie poszarpane doły! Cały look bardzo klasyczny, ale idealny na wiele okazji :)
    obserwuję :)
    ann-aspiration

    ReplyDelete
  3. Fajne zdjęcia i stylizacja ;D Kliknęłam w link ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika
    OFFICIAL instagram of Weronika

    ReplyDelete
  4. Świetna na katana! Jest to bardzo uniwersalny ciuch pasujący zarówno do sportowych jak i eleganckich stylizacji.
    dominikakornelia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. kurteczka prześliczna, fajne ma te obszarpane końce:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Kocham te zdjęcia!
    Super stylizacja.
    https://kinga-wajman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcia, tylko lepiej wyglądałoby bez zakrywania twarzy :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, tak tak też mi się to nie podoba, ale czas mnie gonił :D

      Delete
  8. Mega kurtka!!! Strasznie mi się podoba <3 Na przyszłe lato zaopatrzę się w coś podobnego :))

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.

 

Followers