beauty accessories/ rosegal

Szczerze? Przestałam się starać. Miałam chwilę zawahania na blogu. Ostatnio dosyć często mi się to zdarza, jednak nie poddaje się. Ponownie...

Szczerze? Przestałam się starać. Miałam chwilę zawahania na blogu. Ostatnio dosyć często mi się to zdarza, jednak nie poddaje się. Ponownie zainwestowałam w organizację swojego czasu. Tym razem raz, a porządnie! Wszyscy, którzy na mnie czekają, już niedługo!
Apropo zdjęć. Muszę Wam przyznać, że nigdy w życiu nie pracowałam z tak fajnymi pędzelkami podczas malowania się ze stronki internetowej. Naprawdę!







You Might Also Like

7 COMMENTS:

  1. O jeju, te pędzelki wyglądają na świetne :D Nie wypada ja na razie włosie?

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz! Czasem chyba każdy ma zawahania co do prowadzenia własnej stronki ;) Pędzelki prezentują się interesująco, jednak ja się nimi nie maluję.
    Życzę udanych świąt wielkanocnych!

    Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  3. Nie przejmuj się, każdy ma w życiu trudne momenty. Jestem z Tobą i życzę Ci samych sukcesów ;*

    ReplyDelete
  4. Trzymam kciuki za wytrwałość :)

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia, fajne rzeczy zamówiłaś ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    ReplyDelete
  6. Słyszałam dużo dobrych opinii na temat tych pędzelków, chyba muszę zainwestować :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.