illumination'

Jak byłam małą dziewczynką, często oglądałam bajki po kilka razy. Nieważne było to, że znałam ich zakończenie. Chciałam widzieć szczęście ludzi, którzy się kochają. Do dziś tak mam. Kiedy widzę, że dwoje ludzi jest szczęśliwych ze sobą mogę ich oglądać cały czas. Problem w tym, że z wiekiem też chciałabym mieć takie "swoje" szczęście.

Kiedy znajduje się osobę, bliską swojemu sercu często nasza wyobraźnia robi dla nas "happy end". Sprawia, że snujemy marzenia o ideałach, o chłopakach, którzy będą nas kochać wiecznie. Zapominamy o realnym świecie. Zatapiamy się w marzeniach.

Wyobraź sobie, że miłość to długa nitka. Jest na niej mnóstwo wspomnień związanych z Twoim ukochanym. Jest na niej zapisany każdy dzień, każda godzina, a nawet sekunda, w której jakikolwiek gest został wykonany. Są zdjęcia - wspomnienia, na których uwiecznione jest Wasze szczęście. Czasem bywają na niej upadki. Różne kłótnie, sprzeczki. Mijają wspólne chwile, dla was to cudowne i wiecznie trwałe lata. Gdyby jednak coś się stało i ta jedna sekunda kłótni zniszczyłaby wszystko? Jakie działania byś podjął/ęła?
lipstick, 21golden rose, matte lipstick crayon
top, new yorker
shorts, h&m//

Miłość to wielka ksiega, pocałunek to jej treść, słowo kocham to przysięga, to wszystko warte łez.


30 comments:

  1. Mega poruszający post, wzruszyłam się. Czasem kłoce się ze swoim chłopakiem, ale wiem, że nie ważne jakbym była zła n niego, gdyby był w niebiezpieczeństwie bez namysłu rzuciłabym się by pomóc! W nerwach mówi się za dużo, dużo niepotrzebnych słów, ale czasem jest to tak oczyszczające. Warto pielęgnować uczucia, by nie móc sobie nic zarzucić
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Kłótnię często uświadamiają nam jak bardzo kogoś kochamy, dlatego nie warto kończyć związku po takiej pierwszej ;)

    ReplyDelete
  3. Sam czekam lata na tą prawdziwą miłość,może nie taką z bajki,ale na człowieka z dobrym sercem i powoli tracę nadzieję... Wyglądasz prześlicznie,super fotki. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój nowy blog stasiekgorny.blogspot.com Ucieszysz moje serce jeśli zaobserwujesz i zostawisz komentarz.

    ReplyDelete
  4. Mądry poruszający post i wspaniałe zdjęcia;)

    ReplyDelete
  5. Napewno bym ruszyła za drugą połówka, by pomóc. Odkąd jesteśmy małżeństwem, jesteśmy jednością i zawsze bronimy siebie nawzajem przed atakiem

    ReplyDelete
  6. śliczna kurteczka!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    ReplyDelete
  7. śliczna kurteczka! ^^

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/4-miesiace-wakacji-mozna.html

    ReplyDelete
  8. To normalne, że na początku się idealizuje. Potem przychodzi rzeczywistość. I wychodzi na jaw czy kogoś kochamy, czy tylko jesteśmy zauroczeni. Dlatego najlepiej budować miłość na fundamentach przyjaźni.
    Nie kończyłabym związku po głupiej kłótni. Ale gdyby te kłótnie występowały za często i bym się źle czuła w związku, mogłabym już zacząć się zastanawiać ;)

    http://karina.stankowicz.pl

    ReplyDelete
  9. super stylizacja, piękne zdjęcia!
    zawsze staram się naprawić mój związek, nie ważne co by się działo ponieważ zbyt głębokie uczucie nas łączy:)

    ReplyDelete
  10. Bardzo wzruszający post, teraz będę się nad tym co napisałaś zastanawiać. Przepiękne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. jeju przepiekny post♥
    slicznie wygladasz!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Miłość uskrzydla i każdy na nią zasługuje. Podjęłaś się trudnego tematu, ale bardzo mądrze piszesz :)
    Piękna kurteczka! <3

    ReplyDelete
  13. Bardzo dobry post i mega zdjęcia:)
    www.flare.com.pl

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia zachwycające! U mnie ta nitka wcale nie była długa. Pragnienie bliskości drugiej osoby kiedyś mi doskwierało. Z resztą miałam taką osobę. Różne sytuacje się zdarzyły. Nadszedł koniec. A ja desperacko chciałam wszystko odzyskać i powrócić do tego co było. Jeżeli chcemy coś naprawić, to powinniśmy robić to z głową.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach!:)

    http://nattsypoleca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. fajna dziewczeca ssja :)

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ludzie często potrafią przekreślić ważną osobę ze względu na jakąś złą rzecz którą nam zrobiła, ale zapominają przy tym o wszystkich dobrych rzeczach związanych z tą osobą. Myślę, że nie można zapominać nigdy o dobru które ktoś nam dał, nie ważne jak bardzo źli jesteśmy na kogoś.

    www.fattiechips.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładna stylizacja! :) I tekst poruszający, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  19. Każdy z nas potrzebuje miłości i każdy na nia zasluguje. Zdjęcia sa sliczne, a post naprawdę widać, że napisany szczerze od serca ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja nigdy nie staram się trwać albo trzymać kogoś przy sobie na siłę, jestem tego zdania że jeśli coś się nie układa wtedy raczej trzeba odpuścić, nie warto czasem się męczyć. Oczywiście nie zawsze :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jeju Wiktoria piękny wygląd bloga aż nie mogę się na patrzeć :D
    też kiedyś uwielbiałam oglądać bajki po kilka razy mimo to, że znałam zakończenie. Bez miłości świat by był nudny i bez kolorów :D
    Pozdrawiam, Weronika
    pasjeweroniki.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Popłakałam się...To cudowne co napisałaś! Świetnie wyglądasz ! ❤ Zapraszam❤

    ReplyDelete
  23. Nice pictures!
    You look great!

    I follow you, I hope that you'll follow me too:
    http://sweetlife000.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. piękne zdjęcia,
    jak byłam mała również często oglądałam bajki (w sumie nadal czasami oglądam)
    wszystko zależy od tego do czego tak kłótnia się ma, ale kłótnie zawsze są i pozwalają bardziej umacniać zwiąki

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  26. świetne zdjęcia, fajne światło :3 i bardzo lubię jeansowe kurtki!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe będą usuwane!
Nie bawię się w obs/obs.
Przeczytaj cały post, a następnie komentuj.
Miły komentarz jest moją motywacją do dalszego pisania.

INSTAGRAM FEED

@soratemplates